Кошик
155 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

ТОВ "ТЕХНО-СІНТЕЗ ОЙЛ"
+380 (99) 497-61-63
+380 (98) 849-82-65

Інтервали заміни масла

Інтервали заміни масла

Інтервал зміни моторного масла завжди обмовляється виробником Вашого автомобіля в мануалі (manual) або в сервісному бюлетені (Service bulletin). Як правило, виробник вказує інтервал зміни моторного масла в кілометрах (або в милях). Так само існують обмеження у часовому періоді — 3 місяця-6 місяців — 1 рік. Машина може стояти в гаражі всю зиму і не виїжджати на дороги, а масло в двигуні, все одно втратить свої початкові властивості — саме тому, виробники і ввели тимчасове обмеження. Не можна робити висновок «я накатываю по пробігу дуже мало, тому буду міняти масло раз в 2 роки».

Вирішувати самим, з якою частотою Вам міняти масло, не базуючись на рекомендаціях виробника — не правильно! Тільки виробник Вашого автомобіля, який спроектував і створив Ваш автомобіль, краще знає з яким інтервалом зміни потрібно міняти масло! Мануал автомобіля — це свого роду біблія, приймаючи рішення потрібно завжди озиратися на цей документ. Пам'ятайте, Ваш автомобіль спроектували і створили тисячі інженерів і фахівців, вони вже за нас все прорахували і випробували — не потрібно вважати себе розумнішими відділення VW або Toyota і винаходити велосипед. Потрібно максимально дотримуватись рекомендацій виробника!

Але і виробника потрібно вміти трактувати правильно! Останнім часом виробники стали збільшувати міжсервісні інтервали зміни моторного масла. На догоду економії, екології, обмежують законодавчих актів деяких країн, інтервали заміни масла помітно зросли 30 000 км, 50 000 км ітд.

Існують спеціальні «довго-живучі» масла для збільшених міжсервісних інтервалів заміни масла «LongLife». Але такі масла можна лити з подовженими інтервалами зміни тільки у двигуна, які для цього підходять! Не можна робити висновок «Якщо я в ВАЗ Калину заллю масло Longlife, значить можна не міняти масло 30 000 км.» Двигун Калини вб'є таке масло набагато швидше!

Збільшені інтервали заміни масла актуальні для країн з «м'яким» кліматом, з гарною якістю палива, з чистими дорогами, якісними маслами, своєчасним обслуговуванням. У важких умовах експлуатації автомобіля — такі затягнуті інтервали зміни, можуть привести до передчасного старіння моторного масла і зносу двигуна!

Наприклад, коли ви -30C намагаєтеся запустити двигун, заливаєте бензином картер і в підсумку не заводитесь, масло розріджується, під впливом бензину втрачає свої властивості, і цього виробник не враховує. Ви можете відкатати на такому зіпсованому олії 30 000 км і потім гадати, звідки знос.

До важких умов експлуатації відносяться:

  1. Погана якість палива. Паливо ніколи не згоряє повністю. При згорянні палива в двигуні утворюються продукти згоряння — попіл, сажа, смоли, сірка ітд. На внутрішніх стінках двигуна утворюються відкладення — нагар, шлам, лак ітд. Чим гірше якість палива, тим більше відкладень і небажаних продуктів згоряння. Моторне масло швидше виробляє свій ресурс! Російська нафта вже споконвічно вважається менш якісною через високий вміст сірки, а також важких і циклічних вуглеводнів. До цього потрібно додати особливості «російського бізнесу» та відсутності жорсткого контролю над виробництвом і продажем палива. Якість палива постійно скаче від заправки до заправки. Виробництво бензину з 76го в 92й шляхом додавання присадок. Конденсат води, пісок, бруд у резервуарах для зберігання і перевезення ітд. Все це впливає на ресурс моторного масла! Тому, хоч як то сберечься від цих негативних факторів, можна тільки шляхом заправки на перевірених АЗС і частими інтервалами заміни масла! Саме часті зміни масла допомагають винести небажані продукти з двигуна, нейтралізувати сірку від згорілого палива, уповільнити окислювальні процеси ітд. Ніяке «супер-живуча» масло «LongLife» або ПАТ-синтетика з довгими інтервалами зміни не зможе чудесним способом видалити все це з двигуна.
  2. Поїздки на недалекі відстані. При коротких поїздках на недалекі відстані, двигун не встигає прогріватися. Моторне масло не встигає нагрітися до робочої температури. Присадки, нейтралізують продукти згоряння палива працюють повільніше через уповільнення хімічних процесів на не прогрітому двигуні. Утворюються низькотемпературні відкладення, забивають фільтруючі елементи і погіршують циркуляцію масла в системі змащення. Експлуатація двигуна в режимі «запустив — проїхав 5км — заглушив» призводить до перетворення конденсату, що утворився на внутрішніх стінках у воду. Вода в олії призводить до обводнению масла — передчасного «старіння» моторного масла.
  3. Пилові дороги або дороги які піддаються обробці засобами від ожеледиці. Повітряний фільтр вловлює не всі частинки пилу — невелика кількість все одно потрапляє в двигун. Так само не рідкісні випадки, коли потрапляє в двигун не фільтрований повітря, через фільтр поганої якості, нештатний підсмоктування повітря (тріснув повітряний шланг, задубела прокладка) ітд. При експлуатації двигуна в запилених умовах частинки пилу, що накопичуються в процесі експлуатації двигуна, викликають зношування деталей і знижують протизносні властивості масла. Говорячи простою мовою, пил і пісок потрапляють в цилиндропоршневую групу і нічого хорошого, зрозуміло це не приносить.
  4. Пробки, тривалі поїздки на низьких швидкостях, тривалий «простий» на холостому ходу. Постійні розгони і гальмування в пробках, найбільше навантажують двигун, масло спрацьовує швидше. На холостому ходу (ХХ) тиск масла в системі, в рази нижче, ніж на повному ходу — масло надходить до вузлів двигуна, не так добре, як це відбувається на повному ходу по трасі. Теж відбувається при тривалих поїздках на низькій швидкості. Наприклад, по грунтовій дорозі «де особливо не розженешся». Навантаження на двигун велика, а моторне масло надходить не рясно. Двигун на холостих обертах (ХХ) погано омивається маслом, внаслідок чого знову ж таки можуть залягати кільця, накопичуватися відкладення на стінках двигуна. Власник автомобіля в цей час спокійно дивиться на одометр, де заповітні 15000 км ще не настали і переконує себе, що «все нормально!».
  5. Експлуатація в умовах екстремально високих або екстремально низьких температур навколишнього повітря. При експлуатації автомобіля в літню спеку двигун піддається високих температур, масло нагрівається в зв'язку з чим масляна плівка стає тоншим, коефіцієнт тертя зростає, можливий розрив масляної плівки на поверхні пар тертя. Якщо додати до цього буксирування причепа, та ще високі швидкості по трасі — виходить дуже жорсткий режим. Вспомните себя, в поездке на Юг, в период отпусков — загрузимся всей семьей, подцепим прицеп и «шпарим» на высоких скоростях по трассе — быстрей бы доехать до моря/или обратно домой. Это как раз тот случай! Высокая температура воздуха так же ускоряет окислительные процессы в двигателе и влияет на выработку ресурса моторного масла. Эксплуатация двигателя при низких температурах так же влияет на срок службы моторного масла! Попытки запустить двигатель в мороз, часто приводят к тому, что двигатель не запущен, а топливо в это время поступало. Осідаючи в картері паливо, потрапляє в моторне масло і розріджує її. Згодом паливо, звичайно згорає і випаровується, але масло вже зіпсовано і чудесним способом, до свіжого стану, відновитися не може. Взимку ми часто прогріваємо двигун, перш ніж почати рух, але тривалі простої на холостому ходу (ХХ) знову ж таки не корисні моторного мастила. Двигун працює — а машина кілометраж не «намотує», між тим ми міняємо масло по кілометражу!
  6. Буксирування причепа, перевезення важких вантажів в багажнику, експлуатація автомобіля в гірській місцевості. Це не секрет, у важко-навантаженої техніці олія виробляє свій ресурс набагато швидше. Якщо ви будете своєю машиною корчувати пні на дачі — ви износите мотор в десятки разів швидше, ніж при звичайній експлуатації. Чим більше навантажений двигун, тим швидше в ньому зношується і масло. Експлуатація автомобіля в гірській місцевості, де часті підйоми-спуски, так само серйозно позначається на скороченні ресурсу моторного масла.

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner