Антигель дизельного палива
Самим затребуваним періодом по застосуванню дизельного антигеля є осінь і початок зими, коли температура повітря стає негативною, а на АЗС ще немає в наявності зимового дизельного палива, або, в кращому випадку, є «перехідний» паливо, у якого гранична температура фільтрованості відрізняється від температури фільтрованості річного палива всього на 3-4 °С. Тому застосування дизельного антигеля дозволяє убезпечити автомобіліста від проблем з експлуатацією дизельного автомобіля в цей період і уникнути дорогого ремонту, а при сильних морозах антигель дизельного палива просто необхідний.
На автотранспортних підприємствах застосування антигеля дозволяє економити дизельне паливо за рахунок виключення прогрівання холодного двигуна або значного зниження часу на прогрів. При зниженні температури з містяться в дизельному паливі вуглеводнів (н-парафінів, ароматичних вуглеводнів, изопарафинов і нафтенів) легко кристалізуються в першу чергу н-парафіни, що проявляється в помутнінні палива. Потім кристали ростуть і при досягненні визначених розмірах і концентрації утворюють просторову структуру, в результаті чого паливо втрачає рухливість, і погано прокачуються паливним насосом через фільтри і трубопроводи. Антигель обволікає початківці утворюватися кристали і перешкоджає їх подальшому зростанню та утворенню зв'язків між ними. Таким чином, відбувається зниження температур застигання та граничної температури фільтрованості дизельного палива.
Знизити температуру помутніння палива антигелі не в змозі, оскільки їх дія починає проявлятися тільки в момент утворення точок кристалізації н-парафінів, тому вони не впливають на температуру помутніння палива. Температурою застигання вважається така температура, при якій меніск дизельного палива, застиглого в пробірці при охолодженні, не зсувається при її нахилі.
Для автомобіліста більше значення має гранична температура фільтрованості. Гранична температура фільтрованості являє собою наинизшую температуру, при якій паливо зберігає здатність прокачуватися через фільтр з установленою швидкістю. Її визначають на лабораторному стенді, основна частина якого є охолоджуваний фільтр. За граничну температуру фільтрації приймають температуру, при якій 20 мл палива фільтрується не довше 1 хвилини.
Великий вплив на температуру застигання і граничну температуру фільтрації дизельного палива, при введенні антигеля, надає фракційний склад палива.
Застосування багатофункціональної присадки Ravenol Fliessverbesserer забезпечує:
-Граничну температуру фільтрації всіх марок літнього дизельного палива до -25°С
-Значне зниження граничної температури фільтрованості зимового дизельного палива і не стандартного дизельного палива.
-Відсутність впливу на цетанове число дизельного палива
-Відсутність зміни в'язкості і щільності дизельного палива
-Хімічну стабільність дизельного палива при зберіганні
Багатофункціональна присадка RAVENOL Fliessverbesserer виготовлена з використанням технології, що застосовується в Німеччині при виробництві дизельного палива на нафтопереробних заводах промисловим способом.
Також багатофункціональна присадка RAVENOL Fliessverbesserer може бути використана в напівпромислових установках, які вводять присадки в паливо в процесі перекачування в ємностях при зберіганні.
Багатофункціональна присадка RAVENOL Fliessverbesserer не тільки покращує низькотемпературні характеристики дизельного палива. Вона також покращує змащувальні властивості дизельного палива
Присадки дизельного палива рекомендуються до застосування і авто виробниками. У компанії DaimlerChrysler застосування багатофункціональної присадки регламентується циркуляром BB00.40-P-0137-01A. Багато виробників дизельних моторів, побічно рекомендують до застосування багатофункціональну присадку, вказуючи, що дизельні двигуни повинні експлуатуватися на дизельному паливі, відповідає європейському стандарту якості EN 590:1999, а в країнах з нестабільною якістю палива, необхідно застосування багатофункціональної присадки.