Кошик
154 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

ТОВ "ТЕХНО-СІНТЕЗ ОЙЛ"
+380 (99) 497-61-63
+380 (98) 849-82-65

Антифриз

Антифриз

Антифризом найчастіше називають автомобільну охолоджуючу рідину, так як температура її замерзання нижче температури замерзання води. Антифриз призначений для запобігання пошкодження деталей, викликаного розширенням води при її замерзанні. Антифризи мають більш низьку температуру замерзання, при замерзанні утворюють кашоподібну масу, утворення якої не пошкоджує деталі двигуна, хоча і не дозволяє двигуну нормально працювати. Тому температура замерзання є важливою експлуатаційною характеристикою антифризу.

Автомобільні антифризи складаються з етиленгліколю, води і пакету присадок, які надають антифризу антикорозійні - інгібітори корозії, антикавитационные, антипінні і флуорисцентные властивості. Етиленгліколь, крім пониження температури замерзання, призводить до підвищення температури кипіння охолоджуючої рідини, що є додатковою перевагою при експлуатації автомобілів в теплу пору року. У антифризи додають барвники, які додають антифризу той чи інший колір, що не має відношення до його експлуатаційним властивостям і є предметом домовленості виробника і споживача. Часто один і той же антифриз фарбують у різні кольори для різних споживачів. У багатьох випадках колір антифризу може змінюватися при експлуатації в залежності від збереження пакету присадок, що в цих випадках зміна кольору сигналізує про непридатність антифризу для подальшого використання.

В даний час антифризи за складом функціональних присадок діляться на 4 типи: карбоксилатный (ОАТ), гібридний (Hybrid), лобрид (Lobrid) та традиційний (Traditional).

Карбоксилатні антифризи містять інгібітори корозії на основі органічних кислот. В іноземній літературі позначаються як «Carboxilate coolants», OAT (Organic Acid Technology). Карбоксилатні інгібітори не утворюють захисного шару по всій поверхні системи, адсорбуються лише в місцях виникнення корозії з утворенням захисних шарів товщиною не більше 0,1 мікрона. Карбоксилатный антифриз має більший термін служби (більше 5 років, проти 3-5 років у гібридного і 2 роки у традиційного) і краще захищає метали від корозії і кавітації, що забезпечує оптимальне охолодження двигуна.

Гібридні антифризи містять, крім органічних (карбоксилатных) інгібіторів, також і неорганічні інгібітори - силікати (європейська технологія), нітрити (американська технологія) або фосфати (японська і корейська технологія). Позначаються терміном «hybrid coolants», HOAT (Hybrid Organic Acid Technology).Починаючи з 2008 р. з'явився новий вид антифризів, в яких органічна основа поєднується з невеликою кількістю мінеральних інгібіторів. Для них ще не встановлено загальноприйнятого позначення. Розробники називають їх «Lobrid coolants» або «SOAT coolants».

Традиционные антифризы в качестве ингибиторов коррозии содержит неорганические вещества — силикаты, фосфаты, бораты, нитриты, амины, нитраты и их комбинации. Обозначаются терминами «Traditional coolants», «Conventional coolants», IAT (Inorganic Acid Technology). Традиционные антифризы считаются морально устаревшими, их не применяют на первой заправке автомобилей, они в основном вышли из употребления. Это связано с тем, что неорганические ингибиторы имеют небольшой (не более 2 лет) срок службы, и не выдерживают высоких (более 105 °C) температур. Силікати в процесі експлуатації покриває всю внутрішню поверхню системи охолодження силікатною шаром, що погіршує теплообмін і знижує ефективність охолодження двигуна. ТОСОЛ і його численні модифікації відносяться до традиційного типу антифризів. На практиці часто використовуються специфікації групи VAG (Volkswagen Audi Group), для позначення традиційних антифризів G-11, карбоксилатных антифризів G-12, гібридних G-12+, для позначення лобридных «Lobrid coolants» G-12++.

Змішувати можна антифризи одного типу. Змішання антифризів різних типів не рекомендується, так як це розбалансує пакети присадок.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner